Osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, wspólnoty mieszkaniowe, użytkownicy ogrodów działkowych zainteresowane usunięciem wyrobów z azbestem w 2021 roku zobowiązane są do złożenia wniosku o przystąpienie do realizacji programu w nieprzekraczalnym terminie do 19 lutego 2021 roku.
Złożenie wniosku jest konieczne do ujęcia w bilansie planowanej do usunięcia ilości wyrobów zawierających azbest, a tym samym stanowi podstawę zabezpieczenia środków finansowych na usunięcie i unieszkodliwienie ww. wyrobów.
Usługą zajmie się firma wybrana w wyniku zapytania ofertowego. Ustali ona z osobami, które na dany rok zgłoszą chęć wymiany eternitowego dachu lub chcą pozbyć się znajdujących się na terenie posesji wyrobów z azbestem konkretne terminy demontażu i odbioru tych wyrobów.
Wnioski są dostępne na stronie internetowej ciechanowskiego ratusza. Zaleca się składanie wniosków za pomocą poczty tradycyjnej. Szczegółowych informacji ratusz udziela pod nr tel. 23 674 92 68 wew. 268.