Swojemu rozmówcy, za podanie numeru karty płatniczej i danych konta bankowego, obiecał duży zysk. Poinformował, że z konta pobrane zostanie około 250 dolarów, ale zarobek będzie kilkukrotnie wyższy od tej kwoty. 26-latek podał dane i faktycznie umówiona kwota została pobrana z jego konta. Mężczyzna przez długi czas nie odzyskiwał straconych pieniędzy, a osoby podające się za pracowników firmy kilkakrotnie kontaktowały się z nim próbując nakłonić do przekazania kolejnych kwot.
W sierpniu historia znów się powtórzyła. Mieszkaniec Baboszewa odebrał znów telefon od pracownika firmy, która pobrała z jego konta pieniądze. Jego rozmówca obiecał, że odzyska straconą kwotę jak poda dane do logowania na konto bankowe i swoje pełne dane osobowe. Gdy tylko mężczyzna podał wymagane dane, z jego konta od razu zostały pobrane kolejne pieniądze, a jego rozmówca rozłączył się. Kilka dni temu 26-latek odebrał kolejny telefon od oszustów. Tym razem jego rozmówca twierdził, że ma dla niego do zwrotu pieniądze, lecz znów potrzebny jest identyfikator klienta, a także hasło do konta. Mężczyzna chcąc odzyskać wcześniej stracone pieniądze dał się przekonać do podania danych. Jakiś czas później otrzymał powiadomienie z banku o przelewie na jego konto środków z zaciągniętego kredytu w wysokości kilkudziesięciu tysięcy złotych, a następnie powiadomienie, że pieniądze przekazane zostały dalej na nieznany mu rachunek bankowy. Sprawę zdecydował się zgłosić na policję.