Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy to m.in.:
Dokonywanie analiz i sprawdzeń w policyjnych systemach informatycznych KSIP, CEPIK i innych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.
Wprowadzanie danych do modułu ruch drogowy z kart Mrd-5, kart informacyjnych, wyroków i decyzji dotyczących przestępstw i wykroczeń drogowych.
Dokonywanie sprawdzeń tematycznych w KSIP dla potrzeb policjantów, uprawnionych podmiotów oraz osób cywilnych zgłaszających się osobiście lub korespondencyjnie oraz sporządzenie stosownych wydruków ze sprawdzeń w zakresie i w zgodności z obowiązującymi przepisami.
Dokonywanie sprawdzeń i wydruków z Ewidencji Kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Przygotowanie i archiwizowanie przydzielonej dokumentacji do składnicy akt zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:
wykształcenie: średnie
komunikatywność;
samodzielność;
umiejętność organizacji pracy;
rzetelność i systematyczność;
umiejętność pracy w zespole;
umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
cv i list motywacyjny,
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
kopie ukończonych kursów, uprawnień i przeszkoleń.
Termin składania dokumentów: 22 października br.
Dokumenty należy przesyłać do: Komendy Powiatowej Policji w Ciechanowie, Zespół Kadr i Szkolenia, ul. 11 Pułku Ułanów Legionowych 25, 06-400 Ciechanów z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: „Ogłoszenie – technik Wydziału Ruchu Drogowego nr 2”. Decyduje data stempla pocztowego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 703 16 12
Napisz komentarz
Komentarze