Duża, rozpoznawalna franczyza w małym mieście to gwarancja dużej liczby klientów
Dlaczego warto postawić na taki model biznesowy, jakim jest franczyza? To między innymi spora rozpoznawalność firm działających w ten sposób – idealnym przykładem będzie tutaj Żabka, która jest znana aż 97% konsumentów z Polski. Tego typu sieci najczęściej dysponują sporym doświadczeniem zbieranym przez dekady. To sprawia, że otwarcie punktu w ramach franczyzy stanowi dobry pomysł na biznes w małym mieście – zwłaszcza jeśli w danej miejscowości nie ma jeszcze lokalu konkretnej sieci.
Jaki sklep otworzyć w małym mieście?
Dlaczego to właśnie Żabka jest odpowiedzią na pytanie, jaki sklep otworzyć w małym mieście? Wspomnieliśmy już o korzyściach dotyczących renomy marki – rozpoznawalne logo szybko przyciągnie klientów. W efekcie nie trzeba praktycznie w ogóle przejmować się marketingiem, co odejmuje nie tylko stres, lecz także sporą część kosztów. Warto też zwrócić uwagę na niski wkład własny, który wynosi jedynie 5 000 złotych. To wszystko czyni Żabkę bardzo atrakcyjną franczyzą w małym mieście.
Zostanie franczyzobiorcą Żabki to świetny pomysł na biznes w małym mieście
Jak otworzyć swoją franczyzę w małym mieście z Żabką? Wystarczy wypełnić prosty formularz rekrutacyjny dostępny na stronie internetowej sieci. Po wstępnym zaakceptowaniu zgłoszenia potencjalny franczyzobiorca zostanie zaproszony na rozmowę rekrutacyjną. Potem następuje szkolenie trwające od 11 dni . W czasie jego trwania przedsiębiorca poznaje model biznesowy sieci oraz tajniki zarządzania sklepem. Franczyza Żabki daje właścicielowi sklepu szansę na rozwój swojego kapitału.
Kolejny etap to rejestracja działalności, podpisanie potrzebnych dokumentów, złożenie wniosków o koncesję, zatowarowanie sklepu i w końcu otwarcie lokalu. Jaki sklep otworzyć w małym mieście? Żabka przy niskim wkładzie własnym zapewnia franczyzobiorcom niezbędne szkolenia, regularne dostawy, dbanie o marketing i merchandising, jak również w pełni zatowarowany sklep gotowy do otwarcia.
W inwestycję wliczona jest również pomoc serwisowa, IT czy technologiczna. Franczyzobiorcy mogą skorzystać również na preferencyjnych warunkach ze specjalnego ubezpieczenia tzw. polisy na biznes. chroniącej ich na wypadek niepowodzenia. To argumenty, których nie można pominąć przy podejmowaniu decyzji o własnym biznesie w niewielkiej miejscowości.