Zanim to nastąpi ratusz musi wiedzieć ilu mieszkańców jest zainteresowanych dotacją i ile azbestu będzie do usunięcia w 2024 roku. Dlatego już teraz prosi tych, którzy planują pozbyć się eternitu z dachu do zgłaszania tego faktu i składania wniosków o dotację. Warto się pospieszyć bo można to zrobić tylko do 17 maja.
Informacji dotyczących zasad usunięcia, transportu i utylizacji azbestu udzielają:
Hubert Kwiatkowski -Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Urząd Miasta Przasnysz, pok. Nr 41, tel. 29 756 49 32, e-mail: h.kwiatkowski@przasnysz.um.gov.pl
Marta Jaroch – Kierownik Referatu ds. mieszkaniowych, gospodarki komunalnej, rolnictwa,działalności gospodarczej i ochrony powietrza, Urząd Miasta Przasnysz, pok. Nr 43, tel. 29 756 49 31, e-mail: m.jaroch@przasnysz.um.gov.pl.
Wzór wniosku o przyznanie dofinansowania do usuwania wyrobów zawierających azbest jest dostępny tutaj oraz w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska – pok. 41 i 43.