Frazy kluczowe – oparte na zapytaniach użytkowników. O ich skuteczności słów kilka
Chyba każdy z nas potrzebował kiedyś znaleźć coś w wyszukiwarce. Badania wykazują, że aby skonkretyzować nasze potrzeby, często uciekamy się do wpisywania fraz jednowyrazowych. Później, uwzględniając częstotliwość wyszukiwania, wpisujemy frazy złożone z dwóch członów i trzywyrazowe. Mając ten fakt na uwadze, warto opierać swoje wszelkie działania marketingowe właśnie na pojedynczych lub podwójnych frazach. Dzięki takim działaniom, dostosowanie się do grupy potencjalnych klientów jest łatwiejsze; zwiększa się również szansa, na lepszą widoczność strony. Nie oznacza to, że należy pomijać frazy zbudowane z większej ilości członów – strategia uwzględniania liczniejszego zespołu słów określana jest jako „pozycjonowanie na długi ogon”.
Jeżeli znamy już dane, warto przyjrzeć się liczbie fraz kluczowych, jakimi chce się dysponować; współcześnie odchodzi się od polegania tylko i wyłącznie na kilku słowach.
Zbytnie zawężenie fraz zwiększa możliwość uzyskania negatywnego efektu odnośnie zysków przedsiębiorstwa. Pozycjonowanie strony na frazę powinno być działaniem przemyślanym pod każdym aspektem – nieumiejętne, nadmierne linkowanie na wybrane słowa kluczowe skończyć się może porażką, której efektem będzie kara od Google.
Źródło: afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/
Ostrożnie dobieraj słowa! Pomoce i udogodnienia w kwestii pozycjonowania
Obecnie istnieje wiele udogodnień dla firm, które chcą odnieść sukces w sieci – jednym z nich jest oczywiście szeroka oferta profesjonalistów, którzy chętnie zaopiekują się stroną internetową, tworząc treści przyjazne i skuteczne. Drugim zaś jest Google i jego narzędzia – przede wszystkim usługa Google Trends, umożliwiająca zapoznanie się z obecnie panującymi trendami w wyszukiwarce. Tego typu narzędzie jest bardzo przydatne, jeżeli chcemy dowiedzieć się więcej o naszej grupie potencjalnych klientów. Jak widać, pozycjonowanie strony na frazę jest procesem, który trzeba przede wszystkim dokładnie przemyśleć i zaplanować. Świat zmierza do przodu i zmienia się z dnia na dzień – podobnie jak z trendami. Myśl o tym podczas procesu pozycjonowania, idąc tylko i wyłącznie do przodu ze swoim biznesem.