Czysty i przyjemny gabinet
Przyjazny gabinet dentystyczny to taki, który jest czysty, schludny i w którym personel zachowuje najwyższe standardy higieny. Po przekroczeniu jego drzwi musimy czuć się komfortowo i bezpiecznie. Jeśli jakiekolwiek zachowanie dentysty sprawia, że czujemy się niespokojni, może okazać się, że to nie jest gabinet odpowiedni dla nas.
Dentysta dbający o samopoczucie pacjenta
Dobry stomatolog zadba o to, byśmy poczuli się komfortowo. Będzie dokładnie opowiadał o tym, co robi. Dodatkowo zadba o to, byśmy odczuwali możliwie najmniejszy ból. Gdy będzie trzeba, poda nam znieczulenie, jednakże nie zrobi tego bez naszej zgody. Warto poinformować dentystę o tym, że boimy się wizyty. Jeśli jest to prawdziwy specjalista, zadba o to, by nie wzbudzać naszego niepokoju. Nie będzie także żartował z naszego lęku. Zamiast tego wytłumaczy i wesprze.
Cierpliwy stomatolog
Dentysta powinien także być cierpliwy i przyjaźnie nastawiony. Dobry lekarz odpowie na wszelkie pytania, by rozwiać ewentualne wątpliwości. To sprawi, że poczujemy się bezpieczniej. Specjalista, który w ten sposób pokaże swoje kompetencje wzbudzi także zaufanie.
Dentysta, który rozwiewa wątpliwości
Jeśli odwiedzamy prywatny gabinet stomatologiczny, dentysta powinien przedstawić nam różne formy leczenia oraz ich wady, zalety i cenę. Tak właśnie postępuje personel Warszawskiego gabinetu dentystycznego Miły Uśmiech. Jest przyjazny, cierpliwy i odpowiada na wszelkie pytania.
Specjalista z aktualną wiedzą
Dobrze, by dentysta nieustannie się szkolił. Dzięki temu będzie posiadał aktualną wiedzę, która pozwoli mu na zastosowanie najmniej inwazyjnego i bolesnego leczenia, które przyniesie efekty na długi czas. Warto zwracać uwagę także na wyposażenie gabinetu. Im więcej możliwości leczenia, tym lepiej dla pacjenta, który może liczyć się z przyjemniejszą wizytą. Dzięki temu strach przed dentystą może się zmniejszyć i z czasem zniknąć.