Jak w ostatnim czasie zmienił się wydział komunikacji w ciechanowskim starostwie powiatowym widać gołym okiem. Jasne, przestronne, klimatyzowane sale, podwojona liczba stanowisk obsługi bezpośredniej i komfortowa poczekalnia dla interesantów. Niebawem nastąpi prawdziwa rewolucja także w systemie obsługi klientów. - Aktualnie mamy dostępnych dziewięć okienek obsługi bezpośredniej, wcześniej było ich sześć. Ta liczba została zwiększona i jesteśmy w trakcie szkolenia nowych pracowników. Czas oczekiwania już się skrócił, jednak ze względu na sytuację związana z epidemią koronawirusa, nadal trzeba umawiać się telefonicznie. Od września także internetowo, bo planujemy wprowadzić internetowy system zamawiania kolejki- wyjaśnia Karol Makijonko, zastępca kierownika wydziału komunikacji i transportu. Po uruchomieniu systemu będzie można na stronie internetowej starostwa powiatowego wybrać konkretną datę i godzinę wizyty, zapisać się i przyjść bezpośrednio do okienka. Powiat rozstrzygnął już przetarg i podpisał umowę z wykonawcą systemu. Ma być wdrożony jeszcze we wrześniu.
Internetowa obsługa kolejki lada chwila
Kolejki w wydziale komunikacji ciechanowskiego starostwa powiatowego już są mniejsze dzięki przeprowadzonemu remontowi i podwojeniu liczby stanowisk, a niebawem prawdopodobnie znikną. Powiat rozstrzygnął przetarg i podpisał umowę z wykonawcą systemu internetowej obsługi kolejki.
fot.Starostwo Powiatowe w Ciechanowie