Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord onair Radio Rekord onair
Reklama Eskulap Centrum Medyczne

Czy warto pozycjonować się w Google? 5 powodów na TAK

Osoby, które chcą założyć witrynę internetową oraz te, które ją już posiadają, lecz mierzą się z zamiarem jej kompleksowego rozwoju, mogą stanąć przed sporym dylematem. Dlaczego pozycjonować się w Google? Czy warto to robić? To częste zapytania, na które natrafimy w sieci. Google to - nie bójmy się użyć tego słowa - niezwykle duża, nieraz niejednoznaczna platforma. Dlatego tak istotne jest właściwe wypromowanie swojej strony. Argumentów "za" jest wiele, dlatego dziś podamy kilka z nich, aby odpowiedzieć na pytanie, czy pozycjonowanie w Google ma sens i dlaczego wniosek to „TAK”.
Czy warto pozycjonować się w Google? 5 powodów na TAK

Pozycjonowanie

Zanim przejdziemy do listy korzyści płynących z tytułowego rozwiązania, wyjaśnijmy czym właściwie jest pozycjonowanie. Najprościej mówiąc, pozycjonowanie i SEO (choć określenia te potocznie używa się jako synonimy, są to formalnie dwie odrębne rzeczy) to zestaw działań mających na celu poprawienie strony internetowej, przez co uzyska ona wyższy poziom widoczności w wynikach wyszukiwania, które następnie mogą przełożyć się na większy ruch w jej obrębie. Tak prosty zabieg, a zmienia wiele, dlatego w kolejnych punktach opiszemy jego zalety.

1. Większy ruch…

Pozycjonowanie w Google ma prosty cel - zwiększyć ruch na danym serwisie. Jeśli odpowiednio je przeprowadzisz lub zatrudnisz wyspecjalizowaną w tej dziedzinie firmę (jest takich wiele), to masz szansę uzyskać lepsze wyniki na Twojej stronie. Zwiększa prawdopodobieństwo ponownych wizyt oraz przyczynia się do budowania wizerunku marki.

2. To większe zyski

Skoro mamy lepszy ruch, to wysoce prawdopodobne, że zwiększymy nasze dotychczasowe zyski. Dzięki lepszej widoczności firmy w wynikach wyszukiwania, klienci szukający danej frazy lub tematyki prędzej zobaczą Twój serwis, co z kolei może zamienić się w odwiedziny. Jeśli zadowoli ich to, co u Ciebie znajdą, to prawdopodobnie dokonają zakupu produktu lub usługi, a Ty będziesz mógł powiększać swój kapitał oraz stale się rozwijać.

3. Wzrost zaufania

Google przyzwyczaiło nas, że to, co pokaże nam się jako jeden z wyników na pierwszej stronie, traktujemy z nieco większym zaufaniem. Myślimy, że na takich stronach można bardziej polegać. To dość proste myślenie, ale właściwe, bo Ci którzy są na szczycie listy wyszukiwania, chcą aby ich rzetelne usługi lub produkty znalazły odbiorców. Dlatego inwestycja w właściwe pozycjonowanie to dodatkowy wzrost zaufania wśród klientów. Twoja strona zyska w ich oczach, gdy ujrzą ją na początku, niż na 5 stronie wyszukiwanej frazy.

4. Konkurencyjność

Zastosowanie SEO w promocji Twojego serwisu, umożliwi Ci konkurowanie nie tylko z małymi firmami, ale także dużymi korporacjami. Pozycjonowanie oferuje równe szanse, gdyż wyszukiwarki klasyfikują i układają witryny na podstawie ich trafności dla wpisanego zapytania lub frazy.

5. Odpowiednie dla wszystkich rodzajów firm i strategii marketingowych

Pozycjonowanie w Google to idealny sposób na promocję dla każdego rodzaju firmy. Małej, średniej, dużej oraz oczywiście korporacji. To niepozorne narzędzie stanowi asa w rękawie wielu przedsiębiorstw.

Co więcej, SEO napędza inne odnogi marki. Buduje tożsamość firmy, idealnie współgra z kampanią marketingową oraz zapewnia napływ nowych klientów.

Podsumowanie

Pozycjonowanie w Google to gra warta świeczki. Ma swoje wady, ale ilość zalet, (w tym także tych, które opisaliśmy), sprawia, że stanowi ono idealne narzędzie dla każdej firmy, szukającej swej ścieżki w Internecie. Można przeprowadzić je samemu, ale wiele podmiotów korzysta z usług firm zewnętrznych (takich jaki m.in. Sunrise System), które oferują kompleksową i sprawdzoną ścieżkę rozwiązań prowadzonych w taki sposób, aby jak najbardziej pomóc Twojej stronie internetowej.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

ReklamaAnuluj długi
ReklamaSalon Oświetleniowy Mirat