Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu Radio Rekord onair Radio Rekord onair
Reklama

Ciechanowski PEC uruchomił Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Ciechanowie udostępniło mieszkańcom narzędzie do monitorowania wydatków związanych z ciepłem.
Ciechanowski PEC uruchomił Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Źródło: Fot. PEC Ciechanów/Facebook

eBOK, czyli Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta– to internetowy system, umożliwiający klientom stały dostęp do rozliczeń oraz możliwość załatwienia większość spraw z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie i w dogodny sposób.
 
Zachęcamy do rejestracji! Jeśli pojawią się pytania na temat korzystania z eBOK prosimy kierować je na adres email: [email protected] Postaramy się na nie odpowiedzieć, a pomogą nam one w rozwoju tak abyśmy mogli w pełni odpowiedzieć na Państwa potrzeby.- poinformował ciechanowski PEC na swoim facebookowym profilu.
 
eBOK, czyli Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta znajdziecie TUTAJ
 
Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze