Prezydent spotkał się z protestującymi mieszkańcami

Chcemy, żeby portal ciechanow.cozadzien.pl był miejscem wymiany opinii dla wszystkich mieszkańców Ciechanowa i okolic.
Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji „Stop hejt”. Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.
Anonim
lub
  • avatar
    ~To JA 2021-08-09 06:17
    To JA Prezydent zrealizuje te inwestycje na kanałach choćby dlatego że przeciw są działacze PiS ? To prostacze inwencje !!!
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~Ziom 2021-07-22 07:43
    Rozwój miasta właściwie rozumiany to powstawanie nowych ,lepiej płatnych miejsc pracy a tu pan prezydent stoi w miejscu. Nie powstał ani jeden większy zakład pracy proponujący godny chleb mieszkańcom. Aby mieć na zabawe i wypoczynek trzeba zarabiać, godnie zarabiać panie prezydencie !!!
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~Ziom 2021-07-22 07:38
    Prezydent dał sie juz poznać jako specjalista od niszczenia zieleni i okładania miejsc ważnych dla mieszkańców betonem. Gratulacje inwencja PSL godna Grzybowa w Ciechanowie wolimy naturę !!!
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~NoICo 2021-06-23 21:31
    Wiecie co, ten Prezydent nie jest taki zły. Zrobił więcej niż poprzedni. Wydaje mi się jednak, że niektóre decyzje są nieprzemyślane. Warto byłoby pozostawić ZIELONE PŁUCA CIECHANOWA, trochę o nie zadbać, zrewitalizować. Stworzyć więcej miejsc z nasadzeniami, gdzie można odpocząć od żaru słońca. Brakuje tego. Proszę się jeszcze zastanowić. Może warto zrobić głosowanie? Zapytać mieszkańców? Ja wiem, że za wszelką cenę chcecie, by młodzi pozostali w Ciechanowie, ale wydaje mi się, że amfiteatrem tego nie da się ogarnąć.
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~Gośćxxxx 2021-06-18 11:25
    Pani zastępca, na czas spotkania moźna nie korzystać z telefonu.
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~halina 2021-06-17 20:17
    po co ten amfiteatr ? miasto ma tyle miejsca na rozne imprezy: blonia, plac, krubin, stadion, parking przy mosirze.... jest tyle przestrzeni, ktora czasowo mozna inaczej zagospodarowac, a tu pan prezydent dla kilku imprez rocznie chce diametralnie zmienic oblicze zielonych pluc miasta....
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~-Mieszkanka- 2021-06-17 07:48
    Jak się nie podoba starszym osobom mieszkanie w mieście, w którym jest zrozumiałe, że nie ma ciszy i spokoju, to niech się wyprowadzą na wieś, a nie zabraniają rozwoju miasta, dla nich najlepiej żeby nic się nie działo i było tak jak 20 lat temu. Młode osoby chcą rozwoju swojego miasta i mniejszość starszych osób, nie będzie decydować czy miasto ma się rozwijać czy nie.
    • 75%
    • |
    • oceń:
    • |
    • avatar
      ~halina 2021-06-17 20:14
      Moze pani wyjasnic sens takiej inwestycji w ZIELONYCH PLUCACH MIASTA ? ten obszar zamieszkuje wiele gatunkow zwierzat i roslin. Malo ktore miasto moze sie pochwalic, ze w centrum ma kilkadziesiat hektarow zieleni i to prawie dzikiej... Jaki jest sens budowania takiego obiektu w takim miejscu, tuz pod nosami mieszkancow? Chetnie bym zobaczyla decyzje srodowiskowa... Co do samego obiektu to jest to zwykly mis i tyle. Amfiteatr zostanie wykorzystany przy dobrej pogodzie zaledwie kilka razy w roku. Sa lepsze miejsca dla amfiteatru, np. doinwestowany przez ratusz krubin ,gdzie amfiteatr nie bylby tuz pod oknami, nie zostaloby wyciete tyle zieleni i drzew co na kanalach oraz jest tam po prostu wiecej miejsca, wiecej parkingow, logistycznie latwiejszy dojazd... pozdrawiam
      • 100%
      • |
      • oceń:
      • |
  • avatar
    ~Mieszkaniec 2021-06-17 11:35
    A co z innymi obietnicami Pana Prezydenta, np, dofinansowanie w rewitalizacji bloków mieszkalnych będących wspólnotami
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~TOP1 2021-06-16 21:21
    Nie wiem po co on sie tak napina z tym amfiteatrem? Rozumiem jakas mala kameralna scena to i owszem ,ale impreza podobna do tych na bloniach zamkowych to juz przegiecie .Nie wiem dlaczego blonie zamkowe maja byc niewykorzystywane ? Ptaszki,slimaki chce tam chronic?
    • oceń:
    • |
  • avatar
    ~Mieszkaniec 2021-06-16 13:07
    Buta i arogancja pana prezydenta denerwuje coraz więcej mieszkańców
    • 100%
    • |
    • oceń:
    • |
  • Pokaż więcej komentarzy